Навчально-практичний комплекс
«Теорія і практика арт-терапії в освіті та соціальній сфері»
29 жовтня, Київ
Навчально-практичний комплекс спрямований на ознайомлення психологів з практикою застосування арт-терапев¬тичних технологій у консультуванні та психотерапії. Навчання відбу¬ва¬тиметься у тренінговій формі.
Цільова група: спеціалісти з вищою психологічною та педагогічною освітою.
Основна мета курсу: оволодіти практичними навиками роботи з методами арт-терапії; розкрити особистісний творчий потенціал учасників програми.
Основні завдання:
• Набути досвіду практичного застосування арт-терапії в групі.
• Розвивати уміння інтерпретувати, прогнозувати, корегувати поведінку іншої людини, опираючись на невербальні компоненти людського буття та продукти арт- діяльності.
• Сприяти розвитку емпатії, саморефлексії, формуванню професійної свідомості та етики.
• Розвивати творчий підхід до вирішення професійних завдань та здібності до комунікації.
• Покращити суб’єктивне самопочуття та укріпити психічне здоров’я слухачів.
Навчальна програма розрахована на 160 аудиторних годин
Студенти обирають для вивчення один з напрямів спеціалізації:
арт-терапія в соціальній сфері, танцювально-рухова терапія, казкотерапія, арт-терапія в роботі з сім’єю, арт-терапія в роботі з онкохворими
(можливо обрати дві чи більше спеціалізацій).
Програма передбачає обов’язкову участь в тренінгах особистісного зростання та супервізіях.
Автори та викладачі навчально-практичного комплексу:
Бреусенко-Кузнєцов О.А., доц., канд. психол. наук;
Вознесенська О.Л., ст. н. с., канд. психол. наук;
Мова Л.В., доц., канд. психол. наук
та інші провідні спеціалісти з арт-терапії України
Сертифікація
За підсумками навчання видається державне свідоцтво про підвищення кваліфікації, а також обов’язково – сертифікат ГО "Арт-терапевтична асоціація”.
Заняття включають 10 модулів 2 дні (по 8 годин – п’ятниця, субота кожного місяця), або 6 моду¬лів триденних (п’ятниця, субота, неділя та сертифікаційний – 2 дні). Загальна кількість навча¬льних годин – 200 й більше. Закінчення у жовтні 2011 року. Перший модуль планується на 29-31 жовтня 2010 року.
Група – до 25 осіб. Зарахуванню на навчання передує співбесіда та анкетування.
Додаткова інформація – за тел. 8(044)4327427,
8(093)7884738,
8(067)4467626
http://art-therapy.org.ua/
Програма Навчально-практичного комплексу
Введення в теорію арт-терапії. Основні поняття та історія арт-терапії. Діагностичний потенціал арт-терапевтичних технік та інтерпретація в арт-терапії. Простір арт-терапевтичного процесу.
Введення в танцювально-рухову психотерапію. Простір процесу танцювально-рухової психотерапії. Види танцювально-рухової психотерапевтичної роботи.
Діагностичний потенціал технік танцювально-рухової психотерапії. Лабан-аналіз. Танець п’яти рухів.
Кордони та обмеження. Хронічне м’язове напруження і обмеження потоку енергії.
*Особливості танцювально-рухового простору в роботі з дітьми. Роль тілесного контакту в перший рік життя дитини. Танцювально-руховий напрямок в роботі з дітьми та підлітками.
Робота зі стихіями. Імпровізація і композиція. Танець чотирьох стихій. Інди¬відуальна імпровізація, контактна імпровізація. Звук і тіло. Композиція та її побудова.
Арт-терапія в роботі з настроями, відчуттями, почуттями. Методи виявлення та усвідомлення витісненого афекту. Психотерапевтичні можливості маски та гриму. Подорож у світ сновидінь. Арт-терапія в роботі з психічною травмою.
Особистість і арт-терапія. Робота с образом «Я». Робота с образами
*Казкотерапія та її місце в просторі арт-терапії. Короткий нарис історії розвитку казкотерапії. Функції казкотерапії. Види та можливості казкотерапії. Спільне творення казки. Створення чарівної казки.
*Арт-терапія в соціальній сфері. Арт-терапевтична робота з дітьми та підлітками. Арт-терапевтична робота з різними категоріями клієнтів. Драма-терапія як форма арт-терапевтичної практики. Фототерапія як форма арт-терапії в соціальній сфері. Психосоматика: симптом в арт-терапії.
*Арт-терапія в роботі з сім’ями. Психологія сім’ї. Системний підхід до арт-терапії сім’ї. Використання арт-терапевтичних технологій в сімейній психотерапії. Поєднання різних форм терапії творчістю.
*Арт-терапія в роботі з онкохворими. Арт-терапія і психосоматика. Особливості роботи з онкохворими дітьми. Вітчизняний досвід застосування арт-терапії в роботі з онкохворими: психологична адаптація дітей и підлітків с онкопатологією
Роль та функції арт-терапевта. Переваги та ризики використання арт-терапії в соціальній сфері. Вимоги до фахової кваліфікації арт-терапевта.
слухачі можуть обирати для вивчення один з розділів, що позначені позначкою
«Теорія і практика арт-терапії в освіті та соціальній сфері»
29 жовтня, Київ
Навчально-практичний комплекс спрямований на ознайомлення психологів з практикою застосування арт-терапев¬тичних технологій у консультуванні та психотерапії. Навчання відбу¬ва¬тиметься у тренінговій формі.
Цільова група: спеціалісти з вищою психологічною та педагогічною освітою.
Основна мета курсу: оволодіти практичними навиками роботи з методами арт-терапії; розкрити особистісний творчий потенціал учасників програми.
Основні завдання:
• Набути досвіду практичного застосування арт-терапії в групі.
• Розвивати уміння інтерпретувати, прогнозувати, корегувати поведінку іншої людини, опираючись на невербальні компоненти людського буття та продукти арт- діяльності.
• Сприяти розвитку емпатії, саморефлексії, формуванню професійної свідомості та етики.
• Розвивати творчий підхід до вирішення професійних завдань та здібності до комунікації.
• Покращити суб’єктивне самопочуття та укріпити психічне здоров’я слухачів.
Навчальна програма розрахована на 160 аудиторних годин
Студенти обирають для вивчення один з напрямів спеціалізації:
арт-терапія в соціальній сфері, танцювально-рухова терапія, казкотерапія, арт-терапія в роботі з сім’єю, арт-терапія в роботі з онкохворими
(можливо обрати дві чи більше спеціалізацій).
Програма передбачає обов’язкову участь в тренінгах особистісного зростання та супервізіях.
Автори та викладачі навчально-практичного комплексу:
Бреусенко-Кузнєцов О.А., доц., канд. психол. наук;
Вознесенська О.Л., ст. н. с., канд. психол. наук;
Мова Л.В., доц., канд. психол. наук
та інші провідні спеціалісти з арт-терапії України
Сертифікація
За підсумками навчання видається державне свідоцтво про підвищення кваліфікації, а також обов’язково – сертифікат ГО "Арт-терапевтична асоціація”.
Заняття включають 10 модулів 2 дні (по 8 годин – п’ятниця, субота кожного місяця), або 6 моду¬лів триденних (п’ятниця, субота, неділя та сертифікаційний – 2 дні). Загальна кількість навча¬льних годин – 200 й більше. Закінчення у жовтні 2011 року. Перший модуль планується на 29-31 жовтня 2010 року.
Група – до 25 осіб. Зарахуванню на навчання передує співбесіда та анкетування.
Додаткова інформація – за тел. 8(044)4327427,
8(093)7884738,
8(067)4467626
http://art-therapy.org.ua/
Програма Навчально-практичного комплексу
Введення в теорію арт-терапії. Основні поняття та історія арт-терапії. Діагностичний потенціал арт-терапевтичних технік та інтерпретація в арт-терапії. Простір арт-терапевтичного процесу.
Введення в танцювально-рухову психотерапію. Простір процесу танцювально-рухової психотерапії. Види танцювально-рухової психотерапевтичної роботи.
Діагностичний потенціал технік танцювально-рухової психотерапії. Лабан-аналіз. Танець п’яти рухів.
Кордони та обмеження. Хронічне м’язове напруження і обмеження потоку енергії.
*Особливості танцювально-рухового простору в роботі з дітьми. Роль тілесного контакту в перший рік життя дитини. Танцювально-руховий напрямок в роботі з дітьми та підлітками.
Робота зі стихіями. Імпровізація і композиція. Танець чотирьох стихій. Інди¬відуальна імпровізація, контактна імпровізація. Звук і тіло. Композиція та її побудова.
Арт-терапія в роботі з настроями, відчуттями, почуттями. Методи виявлення та усвідомлення витісненого афекту. Психотерапевтичні можливості маски та гриму. Подорож у світ сновидінь. Арт-терапія в роботі з психічною травмою.
Особистість і арт-терапія. Робота с образом «Я». Робота с образами
*Казкотерапія та її місце в просторі арт-терапії. Короткий нарис історії розвитку казкотерапії. Функції казкотерапії. Види та можливості казкотерапії. Спільне творення казки. Створення чарівної казки.
*Арт-терапія в соціальній сфері. Арт-терапевтична робота з дітьми та підлітками. Арт-терапевтична робота з різними категоріями клієнтів. Драма-терапія як форма арт-терапевтичної практики. Фототерапія як форма арт-терапії в соціальній сфері. Психосоматика: симптом в арт-терапії.
*Арт-терапія в роботі з сім’ями. Психологія сім’ї. Системний підхід до арт-терапії сім’ї. Використання арт-терапевтичних технологій в сімейній психотерапії. Поєднання різних форм терапії творчістю.
*Арт-терапія в роботі з онкохворими. Арт-терапія і психосоматика. Особливості роботи з онкохворими дітьми. Вітчизняний досвід застосування арт-терапії в роботі з онкохворими: психологична адаптація дітей и підлітків с онкопатологією
Роль та функції арт-терапевта. Переваги та ризики використання арт-терапії в соціальній сфері. Вимоги до фахової кваліфікації арт-терапевта.
слухачі можуть обирати для вивчення один з розділів, що позначені позначкою
Комментарии к материалу
-
Всего комментариев: 1
0To think, I was cofnsued a minute ago.